Splošni pogoji poslovanja

  1. Uvod

Splošni pogoji spletne trgovine Veverica v klobuku v lasti podjetja Veverica d.o.o. so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1) ter Zakonom o elektronskih komunikacijah (ZEKom-1) RS.

Podatki o podjetju:

Veverica, trgovina in storitve, d.o.o.

Ljubljanska cesta 74, 3000 Celje

Davčna številka: 52805573

Zavezanec za DDV: NE

Matična številka: 7102577000

Direktor: Aleksei Savchik

Osnovni kapital: 7.500 EUR

Subjekt je bil vpisan v sodni register dne: 05.07.2016

Srg vpisa subjekta: 2016/28727

Banka: Banka Intesa Sanpaolo d.d.

IBAN: SI56 10100 0055774025

SWIFT BIC KODA BAKOSI2Х

SKD: G47.910 Trgovina na drobno po pošti ali internetu

Elektronski naslov: info@vvk.si

Telefon: +386 6 867 0380

Zadnja osvežitev: 26 junija 2017

Trgovec si kadar koli in brez vnaprejšnjega obvestila pridržuje pravico do spremembe pogojev na spletnem mestu www.vvk.si. Vse spremembe so za kupce zavezujoče, zato vam priporočamo, da si redno ogledujete splošne pogoje.

Pred uporabo spletne strani oziroma če imate kakršna koli vprašanja v zvezi s temi pogoji, se obrnite na info@vvk.si.

Z uporabo spletne strani se strinjate s pogoji uporabe. Z oddajo naročila prek spletne strani jamčite, da niste mladoletni, torej da ste stari vsaj 18 let in imate polnopravno sposobnost za sklenitev tega sporazuma.

Če oddajate naročilo za pravne osebe, jamčite, da ste pridobili soglasje zakonitega zastopnika za nakup. Postopek nakupa za pravne osebe je popolnoma enak kot za fizične osebe, le da ob zaključku nakupa vpišete še naziv podjetja in davčno številko podjetja. Prav tako so enake možnosti plačila.

Kupca zavezujejo splošni pogoji, ki so veljavni v trenutku nakupa (oddaje spletnega naročila). Uporabnik je ob oddaji naročila vsakič posebej opozorjen na splošne pogoje poslovanja in z oddajo naročila potrdi svojo seznanjenost z njimi.

  1. Vrste uporabnikov

Registrirani člani: z registracijo na www.vvk.si postanete član VVK. Pravico do nakupa v spletni trgovini VVK imajo registrirani člani in tudi gostje, ki opravijo hitri nakup ter se pred nakupom ne potrebujejo registrirati.

Ob registraciji v spletno trgovino obiskovalec pridobi uporabniško ime, ki je enako naslovu njegove elektronske pošte, ter geslo. Če želi uporabnik svoj naslov elektronske pošte ali geslo kadar koli zamenjati z drugim, lahko to stori na svojem uporabniškem profilu.

Neregistrirani člani oziroma gostje lahko nakup v spletni trgovini vvk.si opravijo tudi brez registracije.

  1. Dostopnost informacij

Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:

  1. a) identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, matično in davčno številko),
  2. b) kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon),
  3. c) bistvene lastnosti blaga oziroma storitev (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami),
  4. d) dostopnost izdelkov (vsak izdelek, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v razumljivem roku),
  5. e) pogoje dostave izdelka (način, kraj in rok dostave),
  6. f) vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene, razvidno pa mora biti prikazano tudi, ali že vsebujejo davke ter stroške prevoza,
  7. g) način plačila in dostave,
  8. h) časovno veljavnost ponudbe,
  9. i) rok, v katerem je možno odstopiti od pogodbe, in pogoje za odstop,
  10. j) pojasnilo postopka ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.

4.Ponudba izdelkov, cene in popusti

Cene izdelkov so označene v evrih (EUR) in vključujejo DDV. Ponudnik si pridržuje pravico do dnevnih sprememb cen, razen če ni navedeno drugače (primer akcij in posebnih popustov). Cene veljajo od trenutka, ko jih kupec potrdi pri naročilu v spletni trgovini www.vvk.si, in veljajo do dne objave novega cenika. Cene se lahko spremenijo brez predhodnega obvestila. V primeru spremembe cene izdelka med obdelavo naročila bo ponudnik kupcu omogočil preklic nakupa ali pa bo ponudil rešitev, ki bo omogočila obojestransko zadovoljstvo. Slike izdelkov so simbolične in ne zagotavljajo lastnosti izdelka.

Zaradi narave poslovanja prek spleta se ponudba in cene v spletni trgovini www.vvk.si pogosto in hitro ažurirajo ter spreminjajo. Zaradi velikega povpraševanja včasih lahko pride do napake in izdelka ni na zalogi – v taki situaciji vas bomo obvestili in vam v primeru predplačila vrnili kupnino. Cene so predstavljene kot redne in akcijske. Redne cene so priporočene prodajne cene proizvajalca oziroma uvoznika ali cene, ki jih ponudnik oblikuje sam. Vaša cena je cena, ki velja za nakup preko spleta. Cena v spletni trgovini www.vvk.si je enaka tako za registrirane člane kot za goste spletne trgovine. Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo vnaprej določene veljavnosti.

Člani spletne trgovine imajo pravico do posebnih ugodnosti, kot so posebne akcije, popusti in darila. Vsi zasebni podatki bodo strogo varovani.

V spletni trgovini www.vvk.si so občasno objavljena gesla, ki prinašajo določene popuste. Aktivno kodo najdete na naslovni strani oglasnega sporočila, v našem elektronskem sporočilu ali drugih medijih.

  • Popusti so lahko izraženi v odstotkih, določenih zneskih ali kot brezplačni izdelki.
  • Popusti veljajo le ob pravilni uporabi ter na način, ki je objavljen na naših spletnih straneh.
  • Vsakršna koda je vedno časovno omejena, izkoristiti pa jo morate v omejenem določenem roku, sicer je neveljavna.
  • Popusti se nikoli ne seštevajo, ker so vedno vezani samo na eno naročilo. Enako velja za promocijsko kodo ob prijavi na e-novice.
  • Ko vpišete kode za popust, se vrednost kode za popust avtomatsko odšteje od cene vašega naročila. Ostane znesek, ki ga je potrebno še poravnati.
  1. Garancija 

Izdelki imajo garancijo, če je tako navedeno na garancijskem listu ali računu. Garancija je veljavna ob upoštevanju navodil na garancijskem listu ter ob predložitvi računa. Garancijski roki so navedeni na garancijskih listih ali na računu. Informacija o garanciji je navedena tudi na strani s predstavitvijo izdelka. Če informacije o garanciji ni, izdelek nima garancije ali pa podatek v tem trenutku ni znan. V slednjem primeru lahko kupec kontaktira ponudnika, ki bo zagotovil ažurno informacijo.

Garancija preneha veljati pri:

  • neupoštevanju navodil za uporabo,
  • popravilu, ki ga je opravila nepooblaščena oseba,
  • malomarnem ravnanju z izdelkom,
  • poškodbah, ki so nastale zaradi mehanskih udarcev po krivdi kupca oziroma tretje osebe.
  1. Naročilo

Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je v spletni trgovini vvk.si sklenjena v trenutku, ko ponudnik kupcu pošlje prvo elektronsko sporočilo o potrditvi njegovega naročila. Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za ponudnika kot kupca.

Kupoprodajna pogodba (t. j. prvo elektronsko sporočilo o statusu naročila) je v elektronski obliki shranjena na strežniku ponudnika in je potrošnikom na voljo na njihovo pisno zahtevo.

Koraki nakupa
  1. Izbira izdelka: Na spletni strani www.vvk.si izberite izdelek in kliknite na povezavo ”Dodaj v košarico”. Sistem vas obvesti, da je bil izdelek uspešno dodan v košarico. Če želite nadaljevati z nakupom, kliknite na levo povezavo ”Nadaljuj z nakupovanjem ” in se vrnite nazaj v spletno trgovino. Če želite zaključiti nakup, kliknite na desno povezavo ”Zaključi nakup” in sistem vas pripelje v nakupovalno košarico.
  2. Odstranitev izdelka iz nakupovalne košarice: Na spletni strani www.vvk.si se v zgornjem desnem kotu nahaja ikona nakupovalne košarice, v kateri se (po kliku na ikono) vam prikažejo izdelki, ki ste jih med brskanjem po spletni trgovini dodali v nakupovalno košarico. Če želite odstraniti določen izdelek iz nakupovalne košarice, morate klikniti na ikono košarice inkrižec”odstrani”. Če želite dodati določen izdelek v košarico, morate klikniti na povezavo ”Nadaljujte z nakupi”. S klikom na omenjeno povezavo se vrnete nazaj v spletno trgovino.
  3. Nakupovalna košarica: Za dokončanje naročila morate izpolniti potrebna polja.
  4. Naslov za dostavo: Posredovati morate zahtevane kontaktne podatke, ki so označeni z rdečo zvezdico (ime, priimek, e-naslov, naslov, kraj, poštno številko in tel. številko) in jih potrebujemo za potrditev in zaključek naročila ter dostavo izdelka.

Obrazec omogoča, da lahko ustvarite uporabniški račun in so pri naslednjem naročilu vaši podatki že shranjeni.

  1. Strošek dostave: Izbirate lahko med dostavno službo DPD ali drugim dobaviteljem po izbiri ponudnika ter osebnim prevzemom na sedežu podjetja Veverica d.o.o. Kupljeni izdelki bodo dostavljeni na kateri koli naslov na območju Slovenije. Za blago na zalogi je dobavni rok od enega dneva do treh delovnih dni, v kolikor pa blago ni na zalogi, je uporabnik o tem pa tudi o ocenjenem oz. predvidenem roku za dobavo obveščen pred zaključkom nakupa.

Stroški pakiranja in dostave:

  • pri nakupu nad 40,00 € ni stroškov,
  • pri nakupu do 40 € znašajo 3,80 €,
  • možen je tudi osebni prevzem v skladišču podjetja Veverica d.o.o. – v tem primeru stroškov prevzema ni.

Opozorilo: Ti pogoji ter stroški pakiranja in dostave veljajo samo znotraj Republike Slovenije.

Stroške morebitnega vračila blaga krije kupec.

V primeru dostave napačnega blaga stroške vračila krije spletna trgovina www.vvk.si.

  1. Način plačila

Izbirate lahko med naslednjimi načini plačila:

  • po predračunu (UPN nalogu) na račun upravitelja Veverica d.o.o.,
  • gotovinsko plačilo ob dostavi (lahko plačate nakup z gotovino ob prevzemu blaga),
  • lahko plačate tudi za nakup z gotovino, če izberete možnost osebnega prevzema iz skladišča.
  1. Promocijski kuponi: Če ima uporabnik veljaven kupon za popust, tega vpiše v ustrezno polje in klikne na potrditveni gumb.
  2. Pregled naročila: Prikazani so izdelki, ki ste jih med brskanjem po spletni trgovini dodali v nakupovalno košarico. Cena izdelka, strošek poštnine, vrednost DDV in skupni strošek za plačilo so razvidni v nakupovalni košarici, še preden zaključite naročilo.
  3. Zaključek naročila: Uporabnik lahko pregleda posredovane podatke za dostavo, način plačila, ki ga je izbral, in vsebino nakupovalne košarice. Uporabnik potrdi naročilo s klikom na gumb ”Oddaj naročilo”. Če je bilo naročilo uspešno zaključeno, se na spletni strani izpiše besedilo ”Vaše naročilo je bilo uspešno. Hvala vam za nakup! Številka vašega naročila je: xxxx.”
  4. Rok dostave
  • Vsa naročila, oddana med delavnikom pred 11. uro, za izdelke, ki so na zalogi, odpošljemo že isti dan, če je bilo izbrano plačilo ob dostavi ali preko Paypala. V primeru, da je naročilo opravljeno po 11. uri, bo poslano naslednji delovni dan. Ob naročilu določenih izdelkov, ki niso na zalogi pri izbiri plačilne metode “po povzetju”, bomo zaradi preprečitve zlorab in neprevzetih pošiljk ob večji vsoti naročila morda zahtevali plačilo akontacije v višini 50 % vrednosti nakupa (v takih primerih vas bomo kontaktirali preko e-pošte ali vašega mobilnega telefona). Akontacija se izvrši po predračunu na TRR, ki ga kupec prejme na e-naslov.
  • V primeru plačila preko bančnega nakazila (Direct Bank Transfer) bo rezervacija na izbrani izdelek veljavna tri dni – v tem času je potrebno izvesti plačilo. Izdelek vam bomo poslali na dan prejema sredstev na račun spletne trgovine, če bo naročilo izvedeno pred 11. uro, ali naslednji delovni dan, če bo naročilo opravljeno po 11. uri.
  • Pri izbiri osebnega prevzema bo rezervacija na izbrani izdelek veljavna tri dni. Blago boste lahko prevzeli že naslednji delovni dan po naročilu na spletni strani.

Naročila, izvedena tekom konca tedna in med prazniki, pošljemo takoj naslednji delovni dan.

Ponudnik v dogovorjenem roku pripravi blago in ga odpošlje. Če kupec izbere dostavo preko DPD, ima kurir pri sebi vedno telefonsko številko kupca, da ga lahko obvesti o času dostave ali morebitnih zamudah.

  1. Postopek obveščanja o nakupu

Po oddaji naročila kupec prejme obvestilo po elektronski pošti, da je naročilo sprejeto. Članu vvk.si so na spletni strani vselej dostopni podatki o statusu in vsebini naročila.

Vvk.si lahko za preverjanje podatkov ali zaradi zagotavljanja točnosti dobave pokliče kupca na njegovo kontaktno telefonsko številko.

Postopek nakupa za pravne osebe je popolnoma enak kot za fizične osebe, le da ob zaključku nakupa pravna oseba vpiše še naziv in davčno številko podjetja. Prav tako so enake možnosti plačila.

  1. Izdaja računa

Veverica v klobuku po dostavi in plačilu naročenih izdelkov pošlje tudi račun, in sicer v pdf formatu na e-naslov kupca. Na računu sta razčlenjena cena in vsi stroški, povezani z nakupom. Kupec je dolžan preveriti pravilnost podatkov pred oddajo naročila. Kasneje podanih ugovorov glede pravilnosti izdanih računov ne upoštevamo.

  1. Zavrnitev naročila

O zavrnitvi naročila boste obveščeni po e-pošti.

Vaše naročilo je ponavadi zavrnjeno zaradi enega izmed sledečih razlogov:

  • izdelka ni na zalogi,
  • nismo prejeli vašega plačila,
  • napaka pri opisu ali ceni izdelka,
  • ne izpolnjujete pogojev poslovanja,
  • niste zagotovili pravih in preverljivih informacij.

V primeru zavrnitve vašega naročila vaše plačilo, če seveda obstaja, povrnemo v najkrajšem možnem času, vendar najkasneje v roku štirinajstih (14) dni po obvestilu o zavrnitvi.

Prizadevamo si, da bi dosegli najboljšo možno uporabniško izkušnjo, ne moremo pa jamčiti, da bo vaš nakup sprejet in poslan. Na noben način nismo odgovorni za zavrnitev naročila.

  1. Pravica do odstopa od nakupa, vračilo blaga

Skladno z določili 43.č člena Zakona o varstvu kupca (ZvPot) RS ima kupec pravico, da v štirinajstih (14) dneh od prevzema blaga podjetju sporoči, da odstopa od naročila/pogodbe, ne da bi mu bilo potrebno navesti razlog za svojo odločitev. Odstop od naročila/pogodbe mora biti poslan pisno na naslov Veverica d.o.o., Ljubljanska cesta 74, 3000 Celje, ali po elektronski pošti na naslov info@vvk.si.

Povratna pošiljka vrnjenega blaga na sedež podjetja Veverica d.o.o., Ljubljanska cesta 74, 3000 Celje, mora biti oddana v roku nadaljnjih 14 dni od oddanega sporočila. Edini strošek, ki bremeni kupca v zvezi z odstopom od pogodbe, je neposredni strošek vračila blaga. V primeru dostave napačnega blaga krije stroške vračila spletna trgovina vvk.si. Izdelki morajo biti nerabljeni, brez znakov uporabe (odrgnine, umazanost, razpoke itd.), nepoškodovani in v ohranjenem tržnem stanju (oznake, etikete, originalna embalaža in račun) z vso priloženo dokumentacijo. Izpolniti morate anketo za vračilo/zamenjavo blaga, ki jo lahko dobite tukaj, in jo priložiti k blagu pri vračilu. Vračilo je možno preko Pošte Slovenija ali osebno (ob predhodnem obvestilu po tel. 06 867 0380) na naslov: Veverica d.o.o., Ljubljanska cesta 74, 3000 Celje.

Če je kupec s plačanim izdelkom dobil še kakšno darilo, mora prav tako vrniti tudi slednje, razen če stranka v isti vrednosti zamenja vračajoči izdelek za katerega drugega iz spletne trgovine. Prav tako daril, ki jih stranke dobijo brezplačno ob nakupu, ne menjujemo ali vračamo vrednosti izdelka. Ponudnik ni dolžan sprejeti pošiljk z odkupnino ali pošiljk, ki ne ustrezajo ponudnikovim splošnim pogojem poslovanja.

Po prejemu nerabljenega in nepoškodovanega blaga v nespremenjeni količini ter originalni embalaži skladno z zakonom (takoj ko je mogoče, najkasneje pa v 14 dneh po prejemu blaga) vrnemo kupcu opravljena plačila. Ob vračilu blaga mora kupec ponudniku posredovati tudi račun za blago, osebne podatke in transakcijski račun, kamor želi, da se mu vrne plačilo. Podjetje lahko zadrži plačilo, dokler ne prejme vrnjenega blaga ali dokler potrošnik ne pošlje dokaza, da je blago poslal nazaj, odvisno od tega, kaj se zgodi prej. Če je podjetje zamudilo z vračilom vplačila, mora potrošniku poleg zakonitih zamudnih obresti plačati še eno desetino prejetih plačil za vsakih dopolnjenih 30 dni zamude pri vračilu.

  1. Odgovornost za stvarne napake

37.člen.

  1. Prodajalec mora potrošniku izročiti blago v skladu s pogodbo in odgovarja za stvarne ter pravne napake svoje izpolnitve.
  2. Napaka je stvarna:
  • če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za njeno normalno rabo ali promet;
    če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana;
  • če stvar nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane;
  • če je prodajalec izročil stvar, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.
  1. Primernost blaga za normalno rabo se presoja glede na običajno blago enake vrste in ob upoštevanju kakršnih koli prodajalčevih izjav o značilnostih blaga, ki jih je dal prodajalec ali proizvajalec zlasti z oglaševanjem, predstavitvijo izdelka ali navedbami na blagu samem.
  2. Za odgovornost za stvarne in pravne napake se uporabljajo določbe zakona, ki ureja obligacijska razmerja, če ta zakon ne določa drugače.

37.a člen

  1. Potrošnik lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti prodajalca v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita.
  2. Potrošnik mora v obvestilu o napaki natančneje opisati napako in prodajalcu omogočiti, da stvar pregleda.
  3. Obvestilo o napaki lahko potrošnik prodajalcu sporoči osebno, pri čemer mora prodajalec kupcu izdati potrdilo, lahko pa ga pošlje v prodajalno, kjer je bila stvar kupljena, ali pa zastopniku prodajalca, s katerim je sklenil pogodbo.

37.b člen

  1. Prodajalec ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mineta dve leti, odkar je bila stvar izročena.
  2. Če je predmet pogodbe med prodajalcem in potrošnikom rabljena stvar, prodajalec ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mine leto dni, odkar je bila stvar izročena.
  3. Šteje se, da je napaka na stvari obstajala že v času izročitve, če se pojavi v roku šestih mesecev od izročitve.

37.c člen

  1. Potrošnik, ki je pravilno obvestil prodajalca o napaki, ima pravico od prodajalca zahtevati, da:

– odpravi napako na blagu ali

– vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako ali

– blago z napako zamenja z novim brezhibnim blagom ali

– vrne plačani znesek.

  1. V vsakem primeru ima potrošnik tudi pravico, da od prodajalca zahteva povrnitev škode, zlasti pa povračilo stroškov materiala, nadomestnih delov, dela, prenosa in prevoza izdelkov, ki nastanejo zaradi izpolnitve obveznosti iz prejšnjega odstavka tega člena.
  2. Pravice potrošnika iz prvega odstavka ugasnejo s potekom dveh let od dneva, ko je o stvarni napaki obvestil prodajalca.

12. Varovanje osebnih podatkov

– Ponudnik (Veverica d.o.o.) se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov uporabnika v skladu z ZVOP-1.

– Ponudnik (Veverica d.o.o.) za nedoločen čas hrani naslednje podatke registriranih članov vvk.si: ime in priimek, e-poštni naslov, kontaktni telefon, primarni naslov in naslove za dostavo, državo prebivališča, čas in datum registracije.

– Ponudnik (Veverica d.o.o.) navedene osebne podatke uporabi izključno za potrebe izpolnitve naročila (pošiljanje informativnega gradiva, ponudb in računov) in ostalo potrebno komunikacijo s članom.

– Uporabnikovi podatki v nobenem primeru ne bodo predani nepooblaščenim osebam.

– Za goste vvk.si hrani osebne podatke samo za čas do izpolnitve naročila. Gre za naslednje podatke gostov vvk.si: ime in priimek, e-naslov, kontaktni telefon, primarni naslov in naslovi za dostavo, država prebivališča, čas in datum registracije in arhiv komunikacije s ponudnikom. Po izpolnitvi naročila se hranijo samo še podatki v zvezi s posameznim naročilom, do katerih je mogoč dostop samo prek poznavanja številke računa in številke naročila, ter e-naslov gosta, ki se lahko uporabi v marketinške namene (pošiljanje ponudb).

– Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi uporabnik sam, in sicer tako, da poskrbi za varnost svojega e-naslova, uporabniškega imena in gesla ter ustrezno programsko (protivirusno) zaščito svojega računalnika.

– Pridržujemo si pravico, da vse informacije, ki so vključene ali dosegljive na tej spletni strani, kadar koli in brez predhodnega opozorila spremenimo. Vsebine, objavljene na tej spletni strani, nimajo značaja uradnega dokumenta, razen kadar je to posebej navedeno. Prav tako uporabnikom ne odgovarjamo za morebitno škodo, ki bi lahko nastala zaradi tehničnih težav oziroma nezmožnosti dostopa do spletne strani ali nezmožnosti uporabe informacij, ki se nahajajo ali izhajajo s spletne strani.

– Na tej spletni strani boste našli tudi povezave na druge spletne strani pravnih in fizičnih oseb, za katere ne sprejemamo nikakršne odgovornosti za vsebino, obliko in ažuriranje teh strani kot tudi ne za njihovo morebitno politiko do obiskovalcev spletnih strani.

  1. Komunikacija

Vvk.si bo z uporabnikom stopila v stik preko sredstev komunikacij na daljavo le, če temu uporabnik izrecno ne nasprotuje, in sicer v skladu z določili ZEKom-1. Oglasna elektronska in/ali SMS sporočila bodo vsebovala naslednje sestavine:

  • jasno in nedvoumno bodo označena kot oglasna sporočila,
  • pošiljatelj bo jasno razviden,
  • različne akcije, promocije in druge tržne tehnike bodo označene kot takšne.

Prav tako bodo jasno določeni pogoji udeležbe v njih:

  • jasno bo predstavljen način odjave od prejemanja oglasnih sporočil,
  • željo uporabnika, da ne želi prejemati oglasnih sporočil, bo vvk.si izrecno spoštovala.
  1. Ocene, mnenja in priporočila

Mnenja, ocene in priporočila, ki jih kupci napišejo, so del funkcionalnosti spletne trgovine, in so namenjeni skupnosti vseh uporabnikov.

Vvk.si omogoča, da mnenje napiše kateri koli uporabnik spletne trgovine, pred dokončno objavo pa jih vvk.si pregleda. Vvk.si ne bo objavila mnenj oziroma prispevkov, ki so na kakršen koli način žaljivi, neprimerni ali pa po oceni vvk.si ne nudijo koristi drugim uporabnikom in obiskovalcem.

Z oddajo mnenja ali komentarja se uporabnik izrecno strinja s pogoji uporabe njegovega mnenja ali komentarja in vvk.si dovoljuje objavo dela ali celotnega teksta v vseh elektronskih ter drugih medijih. Vvk.si ima pravico, da vsebino mnenja ali komentarja uporablja časovno neomejeno in za kateri koli namen, ki je v poslovnem interesu vvk.si , vključno z objavo v oglasih ali drugih marketinških komunikacijah. Avtor mnenja hkrati izjavlja in zagotavlja, da je lastnik materialnih in moralnih avtorskih pravic za napisana mnenja in komentarje ter da te pravice neizključno in časovno neomejeno prenaša na vvk.si.

  1. Pravno obvestilo 

Spletna trgovina vvk.si je v lasti podjetja Veverica d.o.o. Vse pravice so pridržane. Vsebine na spletnih straneh lahko vsebujejo gradivo, katerega avtorske pravice so lahko tudi last tretjih oseb. Zaradi tega je vsakršno posredovanje informacij s spletnih strani dovoljeno samo s pismeno odobritvijo lastnika.

  1. Izključitev odgovornosti

Pridržujemo si pravico onemogočiti spletno stran ali onemogočiti dostop do nje zaradi tehničnih ali drugih težav in vzdrževanja, kar pomeni tudi onemogočenje ali oviro za uporabo spletne trgovine. Nismo odgovorni za povrnitev morebitne škode ali stroškov, ki jih ima kupec zaradi prenehanja, nedelovanja ali ovir pri delovanju spletne strani. Ne zagotavljamo točnosti, popolnosti in pravilnosti vsebine, objavljene na spletni strani, niti ne prevzemamo odgovornosti za škodo, ki bi jo utegnil kupec utrpeti zaradi zanašanja na objavljeno vsebino. V primeru tehničnih težav na spletni strani si pridružujemo pravico preklicati oddana naročila, ki jih je tehnična napaka prizadela, v razmerju z vami pa nas iz tega naslova ne bremeni nobeno poplačilo morebitne škode. V primeru preklica naročil vas bomo obvestili v najkrajšem možnem času in vas seznanili z nadaljnjimi koraki. Ne odgovarjamo za škodo, ki utegne nastati na vaši strojni, programski ali drugi opremi zaradi uporabe spletne strani. Sami morate zagotoviti ustrezno zaščito opreme (antivirus itd.) pred dostopom do spletne strani in njeno uporabo. Kupec mora zagotoviti ustrezno varnost in zaupnost tistih podatkov, ki se uporabljajo za prijavo na spletni strani (elektronski naslov, geslo). Ne odgovarjamo za škodo, ki bi kupcu utegnila nastati zaradi nepooblaščenega razkritja ali uporabe podatkov za registracijo.

17.Pravila nagradnih iger

  1. Splošne določbe

Organizator nagradne igre je podjetje Veverica d.o.o., Ljubljanska cesta 74, 3000 Celje (v nadaljevanju “organizator”). Udeleženec nagradne igre je fizična oseba, ki sodeluje v razpisanih nagradnih akcijah (v nadaljevanju “udeleženec”).

  1. Objava nagradne igre

Nagradna igra je objavljena na spletni strani Veverica v klobuku, Facebooku ali Instagramu.

  1. Pravica in pravila sodelovanja v nagradni igri

V nagradno igro so vključeni vsi, ki so se v nagradno igro pravilno prijavili in se strinjajo s pogoji sodelovanja. Udeleženec nagradne igre je lahko vsaka fizična oseba, razen oseb, ki so povezane z organizatorjem nagradnih iger. En udeleženec lahko v nagradnem žrebanju sodeluje samo enkrat. V nagradni igri ne morejo sodelovati osebe, zaposlene pri organizatorju nagradne igre, ter osebe, zaposlene pri drugih pravnih osebah, povezanih z izvedbo te nagradne igre. Pravne osebe ne morejo biti udeleženci nagradne igre. V nagradni igri ne morejo sodelovati osebe, ki ne sprejmejo pravil nagradne igre. Šteje se, da je udeleženec s tem, ko je sodeloval v razpisani nagradni igri, sprejel pravila nagradne igre. Če je dobitnik nagrade mladoletna oseba, morajo starši ali skrbniki podpisati izjavo, da se strinjajo s prejemom nagrade. Za sodelovanje v nagradni igri ni potreben nakup storitev ali proizvodov organizatorja nagradne igre.

V primeru, da nagradna igra poteka prek spletnega družbenega omrežja Facebook, lahko v nagradni igri sodelujejo vse osebe, ki so v okviru spletnega družbenega omrežja Facebook pridružene posameznemu profilu, na katerem poteka nagradna igra, oziroma vse osebe, ki so na tem profilu kliknile gumb “Všeč mi je” oziroma “Like”, razen če besedilo razpisane nagradne igre ne predvideva drugače.

Pravila so obvezujoča za organizatorja in druge osebe, ki so na kakršen koli način povezane s organizacijo ter izdajo nagrade, in za udeležence, ki z izpolnitvijo podatkov priznavajo ta pravila ter se obvezujejo, da jih bodo upoštevali.

S sodelovanjem se udeleženci strinjajo, da so prebrali ta pravila in se zavežejo k ravnanju v skladu s pravili nagradne igre. V primeru kakršnega koli spora ali nejasnosti so ta pravila primarna v odnosu do vseh morebitnih drugih objav, in sicer bodisi v tiskani bodisi v elektronski ali kateri koli drugi obliki.

Pravila in pogoji nagradne igre so v času trajanja nagradne igre v celoti na vpogled na spletni strani www.vvk.si.

  1. Nagradno žrebanje in podelitev nagrade

Ob koncu nagradne igre bo med udeleženci, ki izpolnjujejo zahtevane pogoje za sodelovanje, podeljena nagrada na podlagi naključne funkcije računalniškega izbora ali komisije organizatorja. Prireditelj je po želji lahko prisoten. Nagrajenca določi računalniški žreb.

Nagrada je opredeljena v razpisu. Nagrade ni mogoče zamenjati, izplačati v gotovini ali prenesti na tretjo osebo.

Izžrebanec bo o nagradi obveščen po e-pošti, prevzema pa jo od prireditelja. Nagrajenec je dolžan pisno potrditi prevzem nagrade v roku treh (3) dni in podati podatke, potrebne za prevzem nagrade (ime, priimek, naslov in telefonska številka) na naslov info@vvk.si. Za prejem nagrade je nagrajenec dolžan sporočiti svoj poštni naslov, na katerega mu bomo poslali nagrado. V kolikor se nagrajenec ne javi v roku treh (3) dni, nagrada preide v roke drugega izžrebanca.

V kolikor organizator nagradne igre v roku treh (3) delovnih dni od trenutka, ko dobitnik pošlje obvestilo o tem, da je bil izžreban, iz katerega koli razloga (dobitnik npr. izjavi, da nagrade ne želi sprejeti, naslov ali elektronski naslov je nepopoln ali napačen ipd.) ne prejme vseh potrebnih podatkov ter izjave, da želi prejeti nagrado, se šteje, da dobitnik nagrade ne želi sprejeti ter je tako organizator v razmerju do izžrebanca prost vseh obveznosti po tej nagradni igri in pridobi pravico z nagrado razpolagati v kakršen koli drug namen.

  1. Preklic sodelovanja

Sodelujoči v nagradnem žrebanju lahko v času trajanja nagradnega žrebanja prekliče sodelovanje, s čimer bodo njegovi osebni podatki izbrisani iz baze osebnih podatkov. Za prekinitev sodelovanja v nagradnem žrebanju mora podati zahtevek na elektronski naslov info@vvk.si.

  1. Davki in akontacija dohodnine

Akontacije dohodnine zaradi višine nagrade ni potrebno odvesti.

  1. Zasebnost in varstvo podatkov

Organizator nagradnih iger se zavezuje, da bo posredovane osebne podatke varoval v skladu z Zakonom o varstvu osebnih podatkov RS in jih uporabljal izključno za namene nagradne igre. Udeleženci nagradnih iger z dopisanimi osebnimi podatki dajejo organizatorju osebno privoljenje, da se njegovi podatki uporabljajo in računalniško obdelujejo za potrebe te nagradne igre in drugega obveščanja v zvezi z novostmi vvk.si.

  1. Odgovornost

Organizator ne nosi nobene odgovornosti in ne sodeluje v sporih glede lastništva izžrebanih nagrad. Organizator bo nagrado v skladu s pravili izročil osebi, ki bo navedena na izpolnjenem obrazcu. Organizator ne prevzema nobene odgovornosti za kakršno koli škodo, ki bi nastala kot posledica prevzema in koriščenja nagrade, s čimer se sodelujoči s pristopom k tej nagradni igri izrecno strinjajo. V primeru okoliščin, na katere organizator ne more vplivati (višja sila), organizator lahko odpove nagradno igro. O tem mora prek medijev obvestiti udeležence. V takšnem primeru udeležencem ne odgovarja za nastalo škodo.

  1. Ostale določbe

Organizator ne prevzema nikakršne odgovornosti za (ne)delovanje družbenih spletnih mrež Facebook in Instagram, ostale aktivnosti na spletnih mrežah Facebook in Instagram, nedelovanje aplikacije »NAGRADNA IGRA«, posledice kakršnega koli nedelovanja zaradi izpada električne energije ali drugih tehničnih motenj, ki bi lahko začasno motile uporabo storitve, pa tudi kakršne koli posledice, ki bi jih sodelujoči utrpel zaradi sodelovanja v nagradnem žrebanju ter posledice ob koriščenju nagrad.

  1. Končne določbe

Organizator si pridržuje pravico do sprememb pravil, če so vzroki tehnične ali komercialne narave ali na strani javnosti. O vseh spremembah in novostih nagradnega žrebanja bo organizator udeležence obveščal z objavami na spletni strani www.vvk.si.

  1. Reševanje pritožb

Vse pritožbe in reklamacije rešuje organizator nagradne igre. V primeru utemeljenih pritožb se organizator zavezuje, da jih bo odpravil v čim krajšem času in o tem obvestil udeleženca.

  1. Pritožbe in spori

Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Ponudnik se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost, tj. vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb, in določiti osebo, s katero se, v primeru težav, kupec lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti.

Pritožba se odda prek e-naslova info@vvk.si. Postopek obravnave pritožbe je zaupen. Ponudnik bo v petih delovnih dneh potrdil, da je prejel pritožbo, sporočil kupcu, kako dolgo jo bo obravnaval, in ga vseskozi obveščal o poteku postopka.

Ponudnik se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato si ponudnik prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.

V primeru, da kupec/potrošnik ni zadovoljen z rešitvijo pritožbe, lahko:

  1. v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov (v nadaljevanju: ZlsRPS) RS vloži pobudo za začetek postopka izvensodnega reševanja konkretnega potrošniškega spora pri Evropskem centru za reševanje sporov (v nadaljevanju: ECDR), mat. št. 6108890000, s sedežem v Ljubljani, Tomšičeva ulica 6, ki ga ponudnik priznava kot pristojnega izvajalca za reševanje potrošniških sporov. ECDR je pri Ministrstvu za gospodarski razvoj in tehnologijo RS (v nadaljevanju: MGRT) registriran kot izvajalec izvensodnega reševanja potrošniških sporov in bo t. i. posredovalno-razsojevalni postopek (kombinacija mediacije in arbitraže), za katerega se je odločil ponudnik, izvajal v skladu s Pravili ECDR o postopkih izvensodnega reševanja potrošniških sporov, ki so objavljeni na spletni strani www.ecdr.si. Na ta način je kupcu/potrošniku zagotovljen hiter, enostaven in učinkovit način izvensodnega reševanja potrošniških sporov, saj je postopek zaključen praviloma v 30 dneh in je za kupca/potrošnika brezplačen (kupec/potrošnik krije zgolj stroške svojega morebitnega pooblaščenca). Pobuda za začetek postopka se vloži na obrazcu, ki je v elektronski obliki dostopen na spletni strani www.ecdr.si ali v papirni obliki na sedežu ECDR. Postopke izvensodnega reševanja potrošniških sporov vodijo nevtralni strokovnjaki, akreditirani pri ECDR, ki izpolnjujejo pogoje, predpisane z ZlsRPS, in so vpisani v register izvajalcev pri MGRT.

Ponudnik v skladu z ZlsRPS objavlja tudi elektronsko povezavo na evropsko platformo za spletno reševanje potrošniških sporov:

https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=SL

  1. vloži tožbo pri pristojnem sodišču po stalnem prebivališču kupca.

 

Želimo vam prijetno nakupovanje!

Vaša spletna trgovina Veverica v klobuku.

This website uses cookies and asks your personal data to enhance your browsing experience.