Pomoč

Lahko spremenim svoje naročilo?

Svoje naročilo lahko spremenite samo v primeru, da slednje še ni bilo predano logistični družbi. Za poizvedbo nas pokličite na tel.06 867 0380 in bodite pripravljeni sporočiti številko naročila ter slediti navodilom svetovalca.

Lahko storniram naročilo?

Lahko stornirate naročilo in si v celoti povrnete že plačano kupnino v primeru, da naročilo še ni bilo predano logistični družbi. V primeru, da je naročilo že dobavljeno, pokrijete vsoto dobave in vrnete blago kurirju – stroške vračila krijemo mi.

Ali se je za nakup potrebno registrirati?

Registracija ni potrebna, saj lahko nakupujete tudi kot gost, kot registriran uporabnik pa imate določene prednosti.

Kot registrirana stranka boste v prihodnosti hitreje in lažje izbirali. Vaš naslov bo shranjen, tako da vam ga ne bo treba ponovno vnesti, ko boste oddali novo naročilo.

Registrirani člani spletne trgovine imajo dostop do posebnih ugodnosti, kot so posebne akcije, popusti in darila. Vsi zasebni podatki bodo strogo varovani.

Kot registrirani stranki vam omogočamo ogled kratkega povzetka vseh vaših naročil. Na ta način lahko preverite, ali je bilo vaše plačilo prejeto, odposlano …

Ob prijavi se boste lahko z enim klikom prijavili na e-novice, v katerih vas bomo obveščali o trenutnih ponudbah, akcijah in ostalih pomembnih obvestilih.

Kam vpišem kodo za popust?

V košarici, ki označuje nakup, lahko vnesete tudi promocijsko kodo ali komentar. Promocijska koda je koda, ki jo navadno posredujemo preko e-pošte, letakov in družbenih omrežij. V primeru, da ste zasledili našo promocijsko kodo, jo lahko uporabite v naši spletni trgovini na naslednji način. Ko izberete svoje izdelke, jih vnesite v košarico. Izberite »Zaključi nakup«. V nakupovalni košarici vnesite svojo kodo v »Koda ugodnosti«. Po vnosu kode izberite »UPORABI KUPON« in vaš popust bo avtomatično obračunan. Vrednost kode je vnaprej določena in pomeni popust na celoten nakup ali določen izdelek. Uporabiti jo je potrebno do določenega datuma (izjema so posebne kode, o katerih je kupec obveščen). Koda ne velja na posebej označene izdelke. Različne promocijske kode se med seboj ne seštevajo. V primeru napačno vnesene kode vas bo sistem o tem obvestil.

Opravil/-a sem nakup, zakaj nisem prejel/-a potrditvenega e-sporočila? 

Velikokrat se zgodi, da je potrditveno e-sporočilo v nezaželeni pošti, zato prosim preverite tudi to. V kolikor ga ne najdete, je mogoče tudi, da ste vpisali napačen e-naslov. Vedno pa nas lahko kontaktirate preko e-naslova info@vvk.si ali nas pokličete na telefonsko številko 06 867 0380.

Izbral/-a sem plačilo po predračunu, vendar predračuna na e-naslov nisem prejel/-a, kaj naj naredim? 

V potrditvenem e-sporočilu imate vse podatke; v kolikor ste se odločili za plačilo po predračunu, za sklic uporabite samo številko naročila. Rok dobave se šteje od dneva plačila predračuna.

Lahko dobim originalni račun na podjetje?

Seveda! V vašem profilu lahko določite naslovnika, torej kam naj paket prispe, in plačnika (v tem primeru podjetje). Lahko pa v opombe ob naročilu samo pripišete, da želite originalni račun na podjetje. Pri tem pripišite vse podatke, ki jih potrebujemo – ime in naslov podjetja ter davčno številko. Račun bo varno prispel v paketku.

Po nekaj dneh še nisem prejel/-a paketa. Koga naj kontaktiram?

Če v roku štirih (4) delovnih dni po oddanem naročilu ne prejmete pošiljke, nas nemudoma obvestite na info@vvk.si in pogledali bomo, kje se nahaja vaša pošiljka.

Prejel/-a sem poškodovan artikel, kaj sedaj?

Prosimo vas, da nam pošljete e-sporočilo na info@vvk.si, ki naj vsebuje čim več podatkov o poškodovanem delu, da vam čimprej pošljemo novega in uredimo problem z dostavno službo. Nujno je potrebno poslati tudi sliko poškodovanega izdelka.

Pozabil/-a sem uporabniško ime/geslo. Kako pridobim novo?

V zgornjem desnem kotu, nad menijsko vrstico, kliknite na »Prijava«, nato pa pod obrazcem za vpis uporabniškega imena in gesla kliknite na »Ste pozabili geslo?«. V polje vpišite svoj elektronski naslov in kliknite na »Ponastavi geslo«; na e-naslov boste prejeli podatke za pridobitev novega gesla.

Med pogostimi vprašanji ni odgovora na vprašanje, ki vas zanima? Ni problema! Kontaktirajte nas na info@vvk.si ali nas pokličite na telefonsko številko 06 867 0380 in z veseljem bomo odgovorili na vsa vaša vprašanja.

Ta spletna stran uporablja piškotke, da izboljša kakovost brskanja.