Vračilo blaga

 

Skladno z določili 43.č člena Zakona o varstvu kupca (ZvPot) ima slednji pravico, da v štirinajstih (14) dneh od prevzema blaga podjetju sporoči, da odstopa od naročila/pogodbe, ne da bi mu bilo potrebno navesti razlog za svojo odločitev. Odstop od naročila/pogodbe mora biti poslan pisno na naslov Veverica d.o.o., Posavskega ulica 28, 1000 Ljubljana, ali po elektronski pošti na naslov info@vvk.si.

Izpolniti morate anketo za vračilo/zamenjavo blaga, ki jo lahko dobite tukaj, in jo priložiti k blagu pri vračilu.

Vračilo je možno preko Pošte Slovenija ali osebno (ob predhodnem obvestilu po tel. 06 867 0380) na naslov: Veverica d.o.o., Posavskega ulica 28, 1000 Ljubljana.

Povratna pošiljka vrnjenega blaga mora na naš naslov prispeti v roku naslednjih 14 dni. Edini strošek, ki bremeni kupca v zvezi z odstopom od pogodbe, je neposredni strošek vračila blaga. V primeru dostave napačnega blaga krije stroške vračila spletna trgovina vvk.si. Izdelki morajo biti nerabljeni, brez znakov uporabe (odrgnine, umazanija, razpoke itd.), nepoškodovani in v ohranjenem tržnem stanju (oznake, etikete, originalna embalaža in račun) z vso priloženo dokumentacijo. Če je kupec poleg plačanega izdelka prejel še kakšno darilo, mora vrniti tudi slednje, razen če vračajoči izdelek zamenja za katerega drugega v enaki vrednosti iz spletne trgovine. Prav tako daril, ki jih stranke brezplačno dobijo ob nakupu, ne menjujemo ali vračamo denarja v njihovi vrednosti.

Ponudnik ni dolžan sprejemati pošiljk z odkupnino ali pošiljk, ki ne ustrezajo ponudnikovim splošnim pogojem poslovanja.

Po prejemu nerabljenega oz. nepoškodovanega blaga v nespremenjeni količini in originalni embalaži skladno z zakonom (takoj ko je mogoče, najkasneje pa v 14 dneh po prejemu blaga) kupcu vrnemo kupnino. Ob vračilu blaga mora kupec ponudniku posredovati tudi račun za blago, osebne podatke in številko transakcijskega računa, kamor želi, da mu vrnemo denar. Podjetje lahko počaka z vračilom denarja, dokler ne prejme vrnjenega blaga ali dokler potrošnik ne pošlje dokaza, da je blago poslal nazaj, odvisno od tega, kateri dogodek se zgodi prej. Če podjetje zamudi z vračilom denarja, mora potrošniku poleg zakonitih zamudnih obresti plačati še eno desetino prejetih plačil za vsakih dopolnjenih 30 dni zamude pri vračilu.

Ta spletna stran uporablja piškotke, da izboljša kakovost brskanja.